miercuri, 12 noiembrie 2008

incercari

Cu toate ca m-am nascut int-o zodie,zisa a pionieratului,recunosc ca privesc cu teama si emotie
acest demers,de a-mi expune gindurile.Nu-mi propun sa fac aici literatura,pentru ca nu ma pricep,dar din cind in cind ma incearca dorinta de a asterne, pentru mine, perceptiile de ordin senzorial.
Nu am pretentia sa ma citeasca cineva ,pentru ca n-are cu ce ramine (poate),insa este enervant ,citeodata, sa iti accepti fara clipire conditia de "aragaz","masina de spalat","masina de calcat" sau "aspirator" :( . Sa nu o luati ca pe o frustrare sau razvratire, pentru ca le-am facut cu placere mai bine de...nu va spun citi ani :) , ci luati-o ca pe o dorinta acuta de evadare din rutina zilnica ,de relaxare a eu-lui, bucurindu-ma ca un copil ,ca macar incerc......

10 comentarii:

  1. Nu stiusem! Un link dintr-un blogroll cunoscut m-a trimis aici. Dupa ce-am controbait prin cele unghere, n-as vrea sa plec fara a spune macar "Buna ziua!"
    E reconfortant aici la dumneata! Stiu, stiu, stiu ... nu-i decat evadare din rutina ... si nu e pentru confortul cui s-o nimeri, ... dar nu m-am putut abtine, iertata-mi fie indrazneala!
    Nu voi sa caut complimente. Ar fi prea putine pentru a exprima ce simt si prea multe pentru a nu se dilua reciproc, dar cred ca o singura silaba pot adauga: "profy".
    O seara minunata, Monica Fesci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Auzi si tu @Hantzy,nu ma pot loga (din nestiinta bineinteles)pe propriu-mi blog decat ca ”Anonim” io care sunt impotriva acestora :)) Folosesc un alt calculator si de aceea cred ca mi se intampla asta.Multumesc,inca o data ca m-ai vizitat ,chiar si din intamplare :)Nu ma mai lauda atat ca mi se urca la cap si modestia o fi ea caracteristica prostilor,dar stii ca ma bantuie mai tot timpul :)) Sper sa te mai odihnesti pe paginile mele ,ca n-oi fi tu cel ce-a citit dintr-o rasuflare vro 200 de postari de-odata ,pe care le-am observat candva in statistici :roll: Sanatate tie si familiei ,din tot sufletul :) Monica Fesci,bineinteles :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi de raspuns, mony!
    Voi trece mai des. Am mai facut-o de altfel, insa avusesem impresia ca prezenta mea r putea fi inoportuna. Am cetit "dragutele"si mi-au placut, desi nu sunt pasionat decat de ciclism duminical, spicuirile tale m-au facut sa privesc cu alti ochi sportul asta, ce-mi paruse plictisitor, m-am delectat cu "personalele" si cu LOL/zi, dar am de gand sa le iau la rand pe toate ...
    n-au fost laude, doar constatari! Chiar m-am simtit bine: o diversitate placuta de informatii, un inceput de enciclopedie cu tenta artistica.

    PS. Deasupra optiunii anonim este varianta care o folosesc eu: Nume/URL trecand in dreptul paginii adresa mea de gravatar.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu sunt mimosa pudica.Imi place dialogul ! Eu comunic pana si cu plantele ,d-apoi cu oamenii :))Am revenit pe calculatorul meu ,nu ca celalalt ar fi al altcuiva,dar e mai destept decat mine si nu l-am dibuit.Sa nu crezi ca n-am incercat varianta prezentata de tine ,doar cu ea "operez" :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Dialogul imi place si mie! Doar ca sunt pretentios si, reflexiv, gandesc ca si ceilalti sunt la fel.
    Voi reveni mai tarziu, caci sunt la slujba.

    P.S. In facultate mi se spunea "planta": nu pentru ca vegetam, ci pentru ca beam mult si ma inaltam repede. ;-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ceva ma mai roade de mult timp: dece "acin" si de ce "1602"? Desigur, intrebarea fiind poate prea personala, nu cere imperativ raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  7. E foarte personal odata ce ,in general mi se zice MO :) restul din nume l-am scris inversat,cu o data de nastere ,tot personala ,in coada :)) simplu ca buna ziua ! Dar la acea vreme, nu era asa de simplu,mi-era sa m-ascund in spatele unei ideograme,dar nestiindu-le sensul mi-era ca cine stie ce tzunami starnesc :roll: Multumit?

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc!
    Daca numarul il banuisem a fi data de nastere, cin ma ducea inevitabil cu gandul la alveolele pulmonare, la bronhiole si alte alea ... si nu vedeam legatura

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) :)) :))

    Nu mi-a dat prin cap sa ma uit in dex !!!!!Dar cu siguranta acino-acidele mele provin ,iata , ancestral, pe cale glandulara !!!! Odata ,daca vom avea ocazia sa vbim si altfel,decat asa,in vazul lumii,o sa-ti zic si partea absolut personala a alegerii mele :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pentru incredere: nu e putin lucru!

    RăspundețiȘtergere