duminică, 21 decembrie 2008

Ferice-i,ferice


De cite ori stau in fata unei foi albe ma gindesc unde oare ma vor duce randurile,gandurile?Citeam de curind intr-o postare,ca una din proaspetele mele cunostinte astepta ,mai mult decit isi dorea ,ca aerul apropiatelor sarbatori sa-i aduca schimbari in propria existenta .
Din punctul meu de vedere,aceasta asteptare nu va avea nici un final fericit,pentru ca bucuria pe care o simti in preajma sarbatorilor,este ceva cu totul special,este un sentiment continut. In lunga mea existenta am avut multe momente in care nefericirile mele ar fi putut ingropa bucuria de a intimpina un nou inceput cu suspiciune,cu teama sau resentimente.
Multumesc Celui de Sus si parintilor mei ,ca mi-au dat sansa sa ma bucur in fiecare an cind vine Craciunul,de febra cumparaturilor,de placerea nespusa pe care o am cand impodobesc bradul, de multumirea pe care o am atunci cind ii vad pe cei din jurul meu ca sunt mult mai fericiti,mai atenti cu ei insisi sau cu ceilalti.
Si asta se intimpla in fiecare an de cind ma stiu,asa sper sa se intimple si de-aici incolo,pentru ca, daca s-ar intimpla intr-alt fel, ar inseamna ca ar fi sfirsitul dragostei mele de viata si de Dumnezeu.
In pragul acestui Craciun si An Nou imi doresc din suflet sanatate pentru mama si fratele meu,pentru copiii mei,pentru scumpul meu Andrei,pentru sotul meu si daca mai ramine si pentru mine.Nu de alta,dar anul viitor astept cu nerabdare sa o iau de la inceput,CU RECUNOSTINTA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu