luni, 27 aprilie 2009

Orasul magnoliilor


In ziua de Paste am plecat intre-o mica excursie la Manastirea Curtea de Arges.Eram destul de neincrezatoare in reusita acestei iesiri tinand cont de faptul ca era zi libera pt toata lumea,iar mie chiar nu-mi place aglomeratia.
Am ajuns in acest mic orasel de provincie,asezat printre dealuri , pe partea stanga a raului Arges,la poalele Fagarasului.Orasul este incarcat de istorie si legenda,care-i confera o anumita atitudine care-l deosebeste de celelalte orasele de provincie. Cochet si curat,simplu si misterios mi-a lasatimpresia ca-i locuit de oameni care mai degraba se ascund in curtile lor,deranjati de avalansa de straini care ,veniti din toate colturile tarii nu au invatat inca sa respecte locul in care merg in vizita.
Este orasul in care-am vazut cele mai multe magnolii.Erau inflorite toate.Am ramas impresionata de simplitatea si in acelasi timp de eleganta cu care oamenii isi aranjasera gradinile...cu flori.Pentru ca,datorita climei ,cred,razoarele cu ceapa si patrunjel cam lipseau . Curtile erau gazonate ,iar verdele crud al ierbii mergea perfect cu liliachiul magnoliilor,cu rosul flam al merisorului,cu galbenul tare al forsitiei si cu florile albe ale ciresilor si visinilor care erau tocmai in floare.
O priveliste de vis ,care mi-a marcat privirea pt mult timp de aici incolo.


Cele mai frumoase magnolii erau insa in curtea manastirii


















Curtile oamenilor m-au impresionat













Minunata priveliste!




















































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu