marți, 19 aprilie 2011

Cand increderea ti-e rasplatita cu umilinta !

M-am intrebat,deseori,de ce atunci cand ai impresia ca l-ai apucat pe Dumnezeu de un picior iti pierzi ratiunea de a ramane in "banca ta" si te grabesti sa afisezi sau chiar sa adopti o atitudine aroganta fata de semenii tai,aratandu-ti muschii,pt ca mintea si stiinta ti-au fugit pe campii?!!!!

Am asistat aseara la iRealitatea cea hulita de mai toti,inclusiv de mine,la desfiintarea,fara drept de apel,a unui ministru in functie si vreau sa recunosc ca demersul jurnalistic al celor doi moderatori,Soviani si Griblea a fost,poate,singurul de acest fel, facut cu mare profesionalism.

Onoarea,acest deziderat la care se face apel din ce in ce mai des in ultimul timp,devine pe zi ce trece o notiune abstracta,careia nimeni nu-i mai atribuie vreo importanta,chit ca toata lumea , ipocrita se agata de ea,ca spnzuratul de funie.Sa fie onoare,dar la altii.In ograda mea sunt "apropitar",fac ce vra muschii mei,fur cand tara e in nevoie, cu aroganta imbuibatului, caruia nimic,parca,nu-i mai ajunge.Nesimtenia a ajuns la rang de virtute,ciocoii noi,imputitii de comunismul de ieri au ajuns sa sfideze orice, lege, morala si frica....macar frica de Dumnezeu,daca nu de altceva.

Criza,criza economica si cea morala in care ne balacim de zor scoate in fiecare zi la lumina,din tenebrele celor 60 de ani de minciuna si furaciune dintr-un sac al tuturor ,dar in real al nimanui,decat al LOR,al ALESILOR ,toata putreziciunea pestilentiala a unei epoci pe care cu un idealism demn de cea mai naiva dintre naive o credeam demult ingropata.

Se vede traba ca familia Botis,acea familie simbol, a curateniei sufletesti sau a corectitudinii proverbial ardeleneasca, nu are nimic de-a face cu democratia,cu legea sau cu cele mai elementare urme de bun simt.
ANI si DNA sper sa faca ce trebuie cat de curand,in asa fel incat sa spele de o mare rusine, acea sintagma de care mi-e din ce in ce mai sila :INSTITUTIILE STATULUI DE DREPT.

Aseara m-am simtit profund umilita !


update

http://www.curentul.ro/2011/index.php/2011042057438/Actualitate/Onestul-ministru-Ion-Botis-intre-autism-si-prostitutie-morala.html

am folosit acest link,nu ca mi-ar fi draga publicatia,ca nu-mi este,dar are elemente inarticol pe care doar le-am intuit,neavand nici o indoiala, ca o astfel de fapta nu putea avea in spate decat prostia ,aroganta si lipsa de bun simt a unui "fost".Asa au invatat,asa raman pe vecie;am mai zis-o si altadata,ca roseata nu le v-a trece ,niciodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu