luni, 11 iulie 2011

PrenePUTINţarus liberalo taranist al societatii civile ro pe langa poarta Tzarului

Citesc cu stupoare un blog ,pe care nu numai ca l-am admirat ,dar l-am si sustinut cu propriile-mi forte si nu-mi cred ochilor ce vad. Un distins "poesel" dupa cum ii place a se alinta ,pt ca altfel io l-am asemuit cu Blaga sau in unele scrieri cu Balzac,gazduieste de multa vreme apelurile fara numar si deci deseori fara substanta ale unui "intelectual" de marca al Societatii Civile Ro,al carui si presedinte (de onoare?) se pretinde a fi sau este. Acest cetatean se foloseste fara discernamant de toate semnaturile adunate in timp de la naivi,ca mine pt a cere demisia Presedintelui Ro in cazul de-acum cunoscut si dezbatut pana la greatza,pe forul respectiv. In aceasta mica interventie nu voi da link forului respectiv,pt ca il stimez inca f tare pe adminul poet(inima larga de altfel) si nu vreau sa-i produc deservicii asa cum o fac,fara a gandi ,altii.
Astazi deschid la intamplare site-ul ca sa vad ce mai e pe-acolo si ce vad? Un Apel! Ati ghicit :) de data asta insa,adresat excelentelor sale plenipotentiare,ambasadorul rus in ro si-i da si numele, care pe mine nu ma intereseaza si dlui PUTIN primul ministru al Rusiei si dlui Medvedev presedintele imperiului rus. Ca daca ma contrazice cineva vin cu argumente ceeea ce nu e cazul ,oops!
Si ce spune omul in esenta ,pe langa alte farafastacuri ignobile de calitatea de intelectual ro,bagat in zeama antisovietica si anticomunista pana la ciorba a la rus ? Ca domnii mai sus mentionati ar cam trebui ,asa,ca sa dea bine in UE ,sa se dezica pana la piele de haina comunista ,s-o calce in picioare,sa-i dea foc si eventual sa se spumeasca bine inainte de a avea o fata rasata ,ca din c.. scoasa ! Bre,nea Iliesiule,ma dezbrac si io de caracter,bre... si de calitatea de doamna! Pai ai uitrat ,bre ,ca astia doifratigemeni mai intai de toante au fost shefii kgb ului rus pana mai halaltaierea !!!!??? Kapi di tutti Kapi(sci) !!!! si cu ce ii sfatuiesti mantale sa se spele si sa se vocseasca ? Ca nici apa Donului si nici Dunarea Albastra la care ravnesc atata nu-i va putea spala si curata ,bre !!!!!! pacat ca BinLaden a crapat, da' poate sufletu' asteapta vesti de la "issimissimum" de mantale,bre ...Ce crezi bre,celavek Iliesiu ,ca daca aia 2-3Kapi,dac-or fi nebuni si ar timne cont de sfantul mantale,boborul ro i-ar iubi mai mult ? Sau ne crezi pe toti niste gloabe sinistre pe care poti mantale sa le manuiesti din scris cum vrei ?
M-am enervat rau !
As dori,daca nu e cu suparare sa intreb si eu,retoric,unde-i lista aia semnata de atatia 22 mii de cetateni intelectuali? Ca vreau s-o semnez si io mai la vale si mai cu rusine ca n-am semnat-o pana azi.Dar ,neaparat dupa ce o semneaza si distinsa gazda a "henormitatilor " insailate si tighelite de S ILIESIU. Si p'orma sa-i zic lui Base sa-i lase p'astia cum is,sa plece in treaba lui, ca oricat s-ar screme nu are cum sa-i faca dastepti !

ps.Preneputintarus= plenipotentiar (http://www.dictio.ro/dex/dex-plenipotentiar)
pps.Si numai acu imi dau seama de ce nu m-am lasat sa ma faca tata avocat ! eram in pericol de a deveni dracutza advocatilor ro

2 comentarii:

  1. Toate încep să capete culorii căcănii. Fapte şi oameni, chiar şi gîndurile/ideile! Noi cu ale noastre, unde ne situăm, oare?

    Felicitări pentru ultimele două postări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim,(mi-ar placea sa-ti pui nickul)
    eu am invatat de la mama si tata ca daca incep sa mananc din rahat ,nu sustin sus si tare ca n-am mancat,pt ca imi pute gura .Dupa cum am mai zis-o si aici si in alta parte,nici eu nu am fost intotdeauna multumita de prestatia Presedintelui meu. Dar cum nu ma numar printre intelecvtualii de marca ai tarii(cei ce se cred si nu cei ce ar trebui sa fie) ,neavand o tribuna si un logos recunoscut,insirand in continuare cacareze pe plaiuri anonime/anodine stau naibii in banca mea,ocupandu-ma in continuare cu mancatul din acelasi rahat.Ceea ce nu fac altii ,care au pretentia ca rahatul din care au servit sa fi avut miros de levantica sau mai stiu io de ce alta floare.

    "Datoreaza Traian Basescu aceste succese cuiva anume? Exista vreo entitate (indivizi, grupuri, strategi) care sa-l fi pregatit, antrenat, propulsat si (eventual) impus pe Traian Basescu, prin strategii sofisticate, prin perseverenta ori prin puterea autoritatii (asa cum se intampla cu presedintii americani)? Nu. Nici vorba. Traian Basescu a castigat singur bataliile acceptand cauze pierdute si aplicand cu incapatânare o strategie simpla, aceea de a fi el insusi. Asa cum este! Nu asa cum si l-ar fi dorit unii sau altii. Mai ales altii. Ulteriori cu totii."

    Si noi doi(eu si cu tine cel putin) stim ca are perfecta dreptate cel ce-a scris aceste randuri.
    Romanul si-a pus in fruntewa lui "prostul" (vezi calusarii,dansul ancestral al plaiurilor mioritice) ca sa aiba de la ultimul handicapat mintal si pana la primul iluminat al tarii in ce sa dea...cu gura ,ca-cu fapta,vai mama noastra,preferam a spera...
    Cioran parca zicea „sîntem şi rămînem sclavi atîta vreme cît nu sîntem vindecaţi de mania de a spera” Dupa mine,Basescu nu sufera de aceasta manie.De aceea e ce e !
    (multumesc de vizita si de apreciere)

    RăspundețiȘtergere