marți, 1 mai 2012

Ne temem de noi ......

Am avut ieri un schimb de replici ce m-au mahnit ! As fi lipsita de onestitate daca n-as recunoaste ca mai bine-mi vedeam de treaba, decat sa ma bag intr-un subiect care-mi irita inteligenta ,asa ca am ripostez din nou fara sa am alt gand decat sa -mi exprim sila fata de o anume persoana . Zilele trecute ii semnalam unui prieten lipsa de pe firmamentul rompres a apelurilor,fara numar ,ale dlui Iliesiu indreptate de catva timp(aprox 1 an) impotriva Presedintelui Romanie si a tuturor celor care i-au stat si ii stau inca aproape.In momentul in care, un nou apel si-a facut aparitia pe site-ul unui om la care tin si-l stimez, mi-am spus ca de fiecare data parerea direct ,fara farafastacuri literare.
Ca am fost bestelita intr-un nou topic ,nu ar fi mare lucru :idea: ca cine dreaq sunt eu - mai ales ca nu se pronunta nici un nume - sa ma pui cu stapanirea hyperspațiului virtual ,m-a deranjat insa, o singura problema , si zau daca inteleg ! mai ales ca principiul ”ce tie nu-ti place altuia nu-i face” se dovedeste a fi pe loc uitat desi intens fluturat :lol: In expunerea de motive,dupa cum semnaleaza poetul nostru, ce duc sau au dus la sustinerea apelurilor sau chiar la generarea lor se spune ca starea de permanenta confruntare cu care Basescu, acest politician cam zevzec, a condus tara (???) ,compromitând şansele ca să reuşească a moderniza vatra-i rumânească & securească!

Trecand peste inexactitatile de factura constitutionala cu care-si presara textul ,referitore la activitatea Presedintelui, mirandu-ma sa le aud din partea unui jurist cu vechime si cu inalt spirit de analiza, ma opresc la aspectul ”fara finalitate” al chiar propriului stil, cu care si-a abordat consideratiile venite de la ceilalti ,pt propria-i activitate , un stil confruntational de-a dreptu ,pe care l-am cunoscut pe propria-mi piele inca de cand ne-am intalnit in acest spatiu virtual . Nu am avut niciodata pretentii, ci permanent am recunoscut si respectat valoarea lui,dar dincolo de acest lucru cunoscut si paracunoscut am certitudinea ca ma confunda atunci cand ma asemuie cu ”orice rumîn petulant” care a crezut ca ”i-a pus D-zeu mana-n cap si i-a scos scheletu criptocomunist din dulap” pe vremea cand Sorin Iliesiu ”il baga-n zeama si-l invita sa spuna cum il cheama ” . Uita , domnia sa ,ca io, Monica Fesci - ce,” daca nu voi scrie pe un anume site-ce-mi va aduce ”nemurirea” alaturi de auctorul lui,voi ramane o cacareaza pe zapada” - l-am onorat atat pe S Iliesiu cat si pe el personal, cu semnatura mea(reala)si nu invers ! adica pe intelesul domniilor lor ,semnatura mea a adus valoare adaugata unui demers ,alaturi de atiti alti fraieri care au crezut ca initiativele afisate sunt sincere si nu interesate :evil:

Norocul meu pe aceasta lume, nu este nici S Iliesiu,nici AVP,nici chiar Traian Basescu ! Norocul meu este cel pe care mi l-a dat Dzeu sa fiu sanatoasa de cand m-am nascut, ca sa-mi ajut familia sa se dezvolte cu demnitate, fara sa am nevoie vreodata de ajutorul politic al cuiva(din orice vremi,aloo !!!)astfel incat sa am un acoperis deasupra capului ,un blid de mancare ,2 copii frumosi dtpdv ,o gradina(chiar si pe balcon) ,dragoste si milostenie pt toti pizmasii lumii .Si sa ma tem decat de propria-mi constinta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu