joi, 13 mai 2010

"Cine este fericit, si eu sa nu rid?......."

http://www.avp-online-11.blogspot.com/
Pe urma, subt impulsu' bauturii, ne-am incins, iar io mi-am abandonat cenzura/ privirea criticista...;) Nichita a simtit imediat schimbarea (caci el, asa cum i-am spus chiar eu odata, ceea ce l-a flatat mult, era ca fiecare, cum ar zice Sf Pavel : "Cine este fericit, si eu sa nu rid? Cine este nenorocit, si sa nu fiu si eu ca el? Cine este destept, si eu sa nu fiu si mai destept? Si cine este genial, mai genial ca mine ?!"...) si si-a dat drumu'...
A inceput prin a ne povesti, cu o gestica inimitabila, de veritabil actor, cum, intalnindu-se nu demult cu un critic foarte important (ne-a spus si numele criticului...;)), l-a invitat la el acasa, la un s-sfert de v-votka, insa acela l-ar fi refuzat pe motivul ca : "Nu-mi place anturajul tau din ultima vreme"; la care poetu', infuriat si jicnit cum nu mai fusese niciodata, i-ar fi replicat pe loc : "Asculta, ba, nici mie nu-mi place cu cine s-a culcat ma-ta, caci prea te-a facut prost!" (?. Nichita a continuat sa fabuleze minute in sir despre rautatea fostului amic, aducand argumente pro-domo, aparandu-si dreptul de a avea un anturaj dupa chef, invocand libertatea individuala si viata particulara, dar se vedea limpede ca-i era frica sa nu cumva sa-l fi jicnit, la randu-i, prea tare pe foarte importanatu' critic :), si ca voia sa-l linistim, sa-i confirmam ca s-a purtat demn si dupa cum individu' a meritat... :) "Nu-i asa, bre ?" ne tot intreba. "Nu-i asa ca am procedat bine?". Apoi, schimband brusc tonul (din lamentativ, la cald, complice) : "Bre, hai mai bine sa va spun ce-am descoperit ! Am aflat ca, numarand de la 1 la 33, poti sterpeli din asta un curcubeu poetic extraordinar, un "ce" placut, cum ar zice dragu' nostru de Vasile Carlova...Imi permiteti, bre ? Nu abuzez de bu-bunavointza duuuuumneavoastra?" ne-a intrebat privindu-ne pe rand, cu ochii lui de faun martelat (ce ochi stranii avea! de parca nu erau ai acelui chip, ci ai unuia de dinlautru, inaccesibil

(sublinierile imi apartin,rugandu-l pe AVP sa ma ierte)



...Nu uitaţi că într-o prietenie nu contează numai ceea ce ia celălalt. Fiecare luăm mai puţin decît ar trebui. Acesta este marele nostru păcat: că nu ni-e sete de mult, că ne mulţumim cu sferturi; de aceea avem fiecare dintre noi atîta spaimă de ridicol. Nu numai că nu dăm pe cît ar trebui, dar şi luăm cu mult mai puţin decît ni se ofera… M Eliade

M-am pomenit punand aceste fragmente,azinoapte cand,printre altele am citit si :


Te rog doar sa nu mi-o iei in nume de rau. Imi placi mai mult ca Viorel Padina decat ca V.A. inamicul tau cel mai feroce, vorba lui Sorin. Stiu ca nu se “vinde” bine poezia dar sunt sigur ca prietenii te-ar pretui mai mult daca ai face macar un melanj poetico-politic fara atata pasiune pe politica. Uita-te la domnul Devis Grebu cum le imbina, lasandu-te sa-ti bati capul cu politica din care sunt sigur ca nu ai castigat o para chioara. (de asemenea,sublinierile imi apartin)

Despletita sau nu,mie imi place ce scrieti si cum sunteti,Viorel Padina.Daca v-a facut bine sprijinul meu,in momentele in care,la pamant fiind vi se mai dadea printre coaste cate un bombeu,e bine.Daca nu.... ? Asta este....!!!!!!
Nici aplaudaca si nici pupina ,nu-s ! :idea:
Sa nu intelegeti gresit,discutia de aseara,f.interesanta de altfel – in care cel mai mult mi-a placut atitudinea outsider-ilor,care au stat in banca lor – nu am luat-o ca pe ceva personal,dar ,cand ,intr-o participare,indiferent de ce natura este ea ,pui suflet,parca te doare cand te simti judecata pt sinceritatea ,macar,a participarii tale.Posesoare a unei logici mai putin performante decat a altora de pe-aici,sunt impacata cu gandul ca “patima” nu m-a caracterizat ,primordial.Ci, numai nevoia de respect
,de care facem atata parada,cu totii
Va doresc o zi buna ,tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu