miercuri, 16 iunie 2010

Teodora,imparateasa Motiunii

Am pus pe blogul lui C.Preda un comment ce asteapta la moderare =)) .
Pt siguranta pastrarii ei in spatiul bloggeristic frecventat altfel decat al meu l-am postat bineinteles pe blogul AVP .
06.16.10 at 3:01 PM
Am inteles dintr-o declaratie a dnei Teo ,ca PDL a ajutat-o “sa-si treaca” prin parlament ,un amendament , inaintea intrarii ca deputat al acestui partid. Pana la vot am sperat ,ca biluta de guma sau una din cele doaua aspirine sa-i apartina. Dar n-a fost sa fie,verticalitatea dansei fiindu-mi demonstrata de gestul impardonabil de “doamna ” bine crescuta ce se crede,la terminarea exercitiului votarii.Intr-adevar avea de ce sa se imbratiseze cu de-alde Aura Vasile.Fac parte din aceeasi tagma.
Doamnele din PDL,parca afiseaza un alt gen de comportament.De ce nu or fi inspirat-o ?
La final,dle C.Preda,pt ca Teo ,oricum e o trecatoare pe la democrati-liberali ,ea fiind nedespartita prietena a lui Mircea conservatoru ;;), ma gandesc la dvs care ,cel putin in mintea mea veti ramane “garantul” lui Teo,exact cum Abramburica este garantata Vanghelie :"> Pe noi nu prea ne intereseaza pariurile ce le faceti,dar se vede treaba ca “gunoierii” au mai mult caracter decat altii.
“A crede” si “a sti” sunt verbe care fac diferenta intre politicieni. De aceea pentru ca “stie” , Basescu intotdeauna castiga b-)

Your comment is awaiting moderation.


Din punctul meu de vedere Prigoana are dreptate,daca a votat pt motiune.
Cand a intrat in acest “joc” politic ,acceptat si de el si de pdl,a intrat intr-un anume fel:adica bogat,dar fara afaceri,pt ca le translatase fiilor.Atunci pdl a avut grija si nevoie de …banii lui de la saltea.
Intre timp regula jocului s-a schimbat,pdl nu a mai avut nevoie,din cauza imaginii,de oameni afaceristi si Prigoana ,corect,si-a dat demisia.Adica cei care au afaceri ,ori/ori.Eu,daca eram in locul lui faceam la fel.Pai,o data muma si altadata ciuma?
Atentie…..omul, intai si-a dat demisia si numai dupa…… In care din partidele RO nu exista cotizarea la partid? Ajung fecioarele ,chiar vestalele intr-o arena politica? Niciodata !

Hantzi,
Stii f bine ca eu teodorei nu i-am reprosat decat gestul de “mare doamna”practicat de ea si intrat probabil in reflex.
Restul i-l reprosam ,celui ce a scris smerit ,ca nu a banuit(oare?) ca Teo ,la cat e de imprevizibila,nu este votaca ,cum ii zici tu.Daca ma gandesc ca si Preda a votat ,in timp ce il lingea pe base,altfel decat ceruse presedintele la referendum,nu ma mai mira nimic,pe mine.Vad ca-l mira pe el. De altfel ,forma ochilor lui,imi aduce aminte mai mereu de emoticonul 8-| ,sau :( ,sau chiar combinate
Bineinteles ca vom ramane pe pozitii antagoniste,cu toate ca am fost si de acceasi parere (in ceea ce priveste motiunea :"> )


Multumesc Tunrama!Pt ca ai explicat mult mai bine decat mine esenta gestului unui membru al unei echipe ,care bineinteles ca a fost ales uninominal,dar avea de partea lui si sigla unui partid si numele unui presedinte.Nu ma refer numai la Teo.Cand ii vad ,pe toti ,ca -si dau lor argumente impotriva acestui fapt real,ma umfla rasul .Eu cred ca si cei care fac apologia independentei unui membru de partid intr-un for legislativ sunt in eroare.
Cred ca la orice congres se adopta o motiune sau cum s-o fi numind ea(acolo sunt de acord sa fie mai multe din care sa se aleaga ce-a mai buna) ,dupa care parlamentarii merg ca s-o sustina impreuna cu programul de guvernare care-i inscris acolo.Gresesc?
Pai e vb de democratie sau de anarhie? Eu zic ca filosofia bunei guvernari este coerenta unei echipe si in nici un caz contrele daruite cu subtilitati docte sau nu, diversilor colegi pe care tu nu-i inghiti din varii motive.Ori dl Preda C a dat dovada de exces de zel in acest sens,fapt pt care este apreciat f tare de advrsarii politici.Cat de naiv politic poti fi sa te impaunezi cand primesti daruri de la greci :">
Am vazut si eu la una din fiicele mele,care lucreaza intr-o mare companie,ca nu are recomandate decat 2 persoane in profilul ei .Am intrebat-o de ce? Mi-a zis ca ar trebui sa le cunoasca ea insasi abilitatile, f bine si numai dupa aceea poate sa-i recomande,pt ca in caz de esec, imaginea ei de profesionista ar avea de suferit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu