duminică, 4 martie 2012

Strade Bianche


A inceput sezonul de ciclism . In Europa , bineinteles ! Ieri s-a desfasurat cursa de o zi binecunoscuta, din Toscana - Montepaschi Strade Bianche.

Declarase inainte de cursa ca Turul Flandrei din acest an va fi castigat de cel mai inteligent rutier . Se pare ca nici el nu e lipsit de aceasta calitate, odata ce a castigat detasat strazile albe ,la 46 sec de urmaritorii sai, adjudecandu-si o victorie f importanta pt el (dupa repetatele esecuri din 2011) , dar si pt RadioShack Nissan.



Fabian Cancellara,caci despre el e vba este castigatorul in 2010 al turului Flandrei, cat si a clasicei Paris -Roubaix. Fostul campion mondial la contratimp,elvetianul Cancellara a declarat dupa incheierea cursei:
“Sunt foarte fericit pentru această victorie frumoasă. Strade Bianche este o cursă care creşte de la an la an şi oferă mereu un traseu spectaculos. Echipa a avut o tactică bine pusă la punct şi totul a mers aşa cum am dorit. Montepaschi e asemănătoare cu Paris-Roubaix, iar asta înseamnă că trebuie să rămâi mereu în faţă. Pe penultima căţărare am observat că toţi sunt obosiţi, aşa că am decis să încerc ceva pe ultima ascensiune. Când Van Avermaet a plecat, l-am urmat şi apoi am văzut că am creat o diferenţă, aşa că am decis să nu mă opresc. Nu am atacat, ci doar am decis să nu mă opresc şi am mers în regim de contratimp. Motivul: am vrut să am un avans mare în Siena, din cauza străzilor de acolo, care sunt abrupte. Astăzi m-am impus pentru că sunt la 100% din punct de vedere mental”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu