miercuri, 19 ianuarie 2011

2011 Tour Down Under

Turul Down Under , prima cursă a anului în calendarul UCI Pro Tour, se va desfăşura între 18 şi 23 ianuarie, la start urmând să fie prezenţi cinci foşti câştigători: Stuart O'Grady, Michael Rogers, Simon Gerrans, André Greipel şi Allan Davis. Dintre aceştia, O'Grady şi Greipel sunt singurii care au obţinut câte două triumfuri.

Turul australian va reprezenta şi ultima cursă a lui Lance Armstrong în afara Statelor Unite. De şapte ori câştigător al Turului Franţei, americanul în vârstă de 39 de ani se va retrage la finalul acestui sezon.

“Plec împăcat, deoarece am dat tot ce am avut mai bun. Nu îmi pare rău pentru nimic. Ar fi o greşeală să gândesc altfel” a declarat marele cicist inaintea turului


Bătălia sprinterilor se anunţă a fi una intensă, Tyler Farrar, Francesco Chicchi, Robbie McEwen, Allan Davis, Graeme Brown sau Juan Jose Haedo fiind doar câteva dintre numele care vor anima finişurile de etapă.

Duminică, în cursa caritabilă Cancer Council Classic marii sprinteri din pluton, blocaţi de o căzătură au dat posibilitatea lui Matthew Goss (HTC-Highroad)sa-si adjudece victoria.

Se pare ca nu a fost o intamplare,pt ca in prima etapa a Down Under-ului Matthew Goss a comfirmat din nou fiind de neoprit la sprintul din prima etapa trecandu-si astfel in palmares prima victorie a turului australian.

“Mark Renshaw m-a adus perfect şi m-a lansat, iar eu m-am descurcat perfect, chiar dacă finalul era în urcare. L-am văzut pe Greipel în urma mea, dar nu i-am acordat prea multă atenţie, fiind mai concentrat pe ceea ce aveam eu de făcut. Dedic această victorie întregii echipe, care a muncit enorm pentru mine astăzi”, a declarat Goss după cursă.


Pe locul trei a terminat un alt australian, Robbie McEwen, care a demonstrat încă o dată că RadioShack nu a făcut o greşeală când a decis să îi ofere un contract, în ciuda vârstei, 38 de ani.

Clasament general:


1. Matthew Goss – 3:17:08;
2. André Greipel la 0:04;
3. Robbie McEwen la 0:06;
4. Mitchell Docker si
5. Mathieu Perget, ambii la 0:07.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu