miercuri, 26 ianuarie 2011

Am fost lovita in onoarea de cartograf ...

Fac parte din aceeasi categorie, de varsta si nu de profesie,alooo... cu cei care ieri m-au facut sa ma indoiesc de faptul ,ca vreun simbol al statului de drept mai poate fi respectat in Romania.Si mai spun ca acum 22 de ani nu m-as fi gandit o clipa, ca voi ajunge sa traiesc momentul cand televiziuni private imi vor "dicta" realitatea , termenul de "democratie"insemnand pt ele dreptul de a mi se incalca mie drepturile, in timp ce ele acuza, pe altii, de dictatura.

In 1989,la cei 38 de ani ai mei credeam ca darul ce ni s-a facut,libertatea,de catre inocenti copii iesiti in strada, cu pieptul oferit tevilor de tun,imi va desface aripile si voi putea ,impreuna cu familia mea sa zbor, ca pasarea cerului sus, acolo de unde lumea se vede intreaga,neciuntita de poftele si capriciile unora,unde ai viziune de ansamblu,ce mai ,unde te crezi in siguranta.

In 2001 aripile mi-au fost taiate de al doilea mare val de "renuntare", de voie de nevoie, la locul de munca ,pt ca tara mi-o cerea.Aveam posibilitatea unei pensionari "la limita" lucrand in gr a II a de munca sau a somajului.Mult mai tarziu mi-am dat seama ca decimarea locurilor de munca nu se datora unei economii compuse din fiare vechi ci a posibilitatii unor potentati de a fura cat mai mult si fara martori. Au trecut de-atunci 10 ani si am o pensie de 940 de roni. Nici pe departe acest lucru nu este o mandrie personala,pt ca am inteles: de cat am invatat si muncit (din '73), atata primesc si niciodata nu mi-a trecut prin minte sa protestez,mai ales intr-o perioada in care tara trece o grava recesiune.

Din 24 ian 2011 insa ,ma simt jignita .Mi s-a atins ,chiar mi-a fost terfelita onoarea ,odata ce leatu' meu se revolta ,nu tot,aloo... ci acea parte care in '89 traia pe cai mari,detinea parghiile puterii sau se ocupa cu ingradirea libertatii mele, scotocindu-mi fiinta,militarii si securistii(r) vazandu-se pusi la index de catre LEGE. O lege pe care ei au fost obisnuiti sa o incalce de fiecare data,o lege pe care ei au inteles-o facuta pentru ceilalti ,pentru prosti.

Fostele haine militare ca sa nu le zic "cizme", care huiduiau ieri sub Drapelul patriei de ziua Unirii fiintei ro erau de fapt cei care in decembrie'89 au tras,fara mila, in cei o mie si ceva de tineri neaparati de chiar ei, cei care jurasera stramb pe un drapel, ca vor apara poporul; acei tineri puneau in teava pustilor si tunurilor lor flori si strigau din toti rarunchii "armata e cu noi".Uite, se dovedeste acum ca armata nu este nicicand cu noi,nici atunci, nici acum ,ci este o adunatura de mercenari, care ucide sau apara doar pt bani.

Daca ,un singur mic compromis va face guvernul Boc sau Presedintele, pt satisfacera poftelor acestor "tovi si baieti destepti",fosti si actuali comunisti,voi iesi in strada,pt ca de cel putin d 6 ani ,cred cu sfintenie, ca nu l-am votat degeaba pe Basescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu