miercuri, 28 decembrie 2011

Alive



Maybe you talk too high, man.
Maybe I talk too slow.
But you've got to live a little bit faster
'cause you've got a little less time to go.

I ain't lost and I ain't searching.
But then you know me very well.
And I can't change the wind and make it blow the other way.
I'm a fool and I can tell .

That I'm alive and that's all.
That I can get up just as fast as I fall.
And I can walk and run but I'll never crawl.
And in the end it doesn't matter at all.
I don't know about the people that I read about in..

4 comentarii:

  1. Bee Gees se numara printre favoriti. Exista vreun motiv special pentru "Alive"?

    O alunecare placuta in 2012!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da! stii ca nu cunosc engleza si poate ca traducerea bruta,nepoetica a cantecului,nu mi-a transmis indeajuns de bine mesajul,dar asa cum am reusit io sa-l inteleg, faptul ca orice obstacol pe care l-am luat in freza de-a lungul vietii l-am depasit (in ritmul meu,cu cuvintele mele ,cu starile mele) mergand mai departe! de aceea... "alive" !

    Daca mesajul este altul,te rog sa ma atentionezi,nu vreau sa cad in penibil :(

    Tie si fam tale, un an minunat 2012 !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Monica, pentru urari! Cer scuze pentru intarzierea cu care o fac si sper ca startul in 2012 sa-ti fi fost dintre cele mai bune.

    Privitor la "Alive", fara pretentia ca sunt un expert in frazeologie anglo-saxona, pot confirma ca interpretarea ta este conforma textului.

    Mie, personal, imi place "Stayin' Alive", dar nu pentru versuri, ci, pur si simplu, pentru ca era printre putinele discuri pe care un var din RFG le-a putut trece peste granita si pe care-l ascultam aproape zilnic. Fiind vorba de o inregistrare live aveam senzatia ca, ascultandu-l, traiesc intr-o lume paralela, inchipuidu-ma spectator la acel concert.

    http://www.youtube.com/watch?v=_Vj092UgKwQ

    RăspundețiȘtergere
  4. Servus Hantzy si La Multi Ani ! Daaa, am intrat f lin in 2012 ,eu si Mosul meu :)) singurei porumbei,la cabana Plapumioara incercand sa ne dicstram cu tv-ul. N-a fost chip,iar dupa urarile prin tel. de la miezul noptii, cu mama,nepotii si copiii,am adormit linistiti si multumiti, ca am pasit sanatosi si in 2012 !

    In ce-i priveste pe Bee Gees ,eu chiar am fost inamorata de ei ,de unu' mai bine zis,toata lumea razand ca-mi plac ca... :))Noroc ca mi-a trecut si nu am facut o fixatie :) Imi plac albumele lor,pe care ,in mare parte le-am ascultat dupa revolutie Normal ca preferata ta ocupa un loc imp si in preferintele mele,alaturi de Alone,Massachusetts si inaca 2-3 ,astea fiind singurele pe care le aveam imprimate pe banda magnetica inainte de 89.Apoi a venit YToube si m-am delectat cu imprimari si imagini bune !
    Dar imi mai plac si altii !!!! Pana la o alta preferinta asculta si Alone de data asta fara vreo semnificatie,ca nu e cazul :))


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_FuKWoczxyA#!

    RăspundețiȘtergere