marți, 13 decembrie 2011

tacerea mieilor....mioritici,pai cum altfel :)

Rasfoiesc dimineata presa si dau peste parerea ce si-a exprimat-o aseara E Boc la B1 tv,devenita stire, referitoare la ”apostolul” Apostu : ca n-ar avea legatura cercetatul ardelean cu pepenarii din dosarul lui ,odata ce..bla,bla,bla....si plictisita imi arunc ochii pe o alta informatie, de data aceasta legata de Lazaroiu :” Ponta mi- a dat dosarele PSD-iştilor în schimbul sondajelor confidenţiale ale Alianţei D.A.” aparute in Adevarul de azi,ambele !

Cred ca toti imi stiti parerea despre Lazaroiu,nu-l plac deloc,cam demult si de-asta nu-i inteleg,deseori nici discursul lipsit de verbe! Devenit consilier al lui Basescu l-am acceptat, pana ce o Madama din blogosfera, intretinuta de baieti unu si unu,spuneau unii - care-i cunosteau ,ca ar avea chiar ochi albastri, l-a atras in asternuturile ei si usor,usor a inceput sa produca si el...articole .Contributor la Madama ,vai, laudat , aplaudat ,asteptat de toata lumea cu sufletul la gura, cu cevashilea barfe,ca-ntre fete, de pe la Cotroceni, sau din propria gandire ,ce mai, facut din scris a fi omul de incredere nr 1 al Presedintelui.

Sa va zic sincer,mi s-a pus pata pe el, o data ca nu priveste drept ,cautandu-si cuvintele prin varful pantofilor si doi ca i-am vazut niste poze cu atitudini cam lascive pt un barbat , pe facebook, pe care nu le-am ”capturat”din lene si-mi pare rau, dar care m-au dus cu gandul aiurea . Ce sa fac,gospodina ,fara paralaxa !!!!

Si, buuuum!!!! Vine eliberarea din fonctia prezidentiala,apoi numirea in guvern ”la munca” unde-si ia la randu-i consilier pe cine altcineva, decat pe unul din baietii de la Madama ,pana cand PM Boc se burzuluieste si-l elibereaza numai dupa 3 luni, in urma unor declaratii ”vizionare” legate de caderea masiva in sondaje a partidului(guvernului) pt care depuese chiar juraminte de credinta,plus alte devieri in balarii legate de marirea iminenta a pensiilor si salariilor bugetare la sfarsit de an,in plina criza europeana ,cu un guvern ce se vrea auster.
In toata aceasta perioada ,cred ca l-a facut din vbe psiho si socio volante si pe Base, pt ca atata timp cat a fost sub influenta lui Lazaroiu,parca nu mai era el. Balbe peste balbe inaintari si reveniri in discursuri fara logica ,de ma luasem de cap. Ce mai,lucratura tipica ! Noroc ca nu-l consilia in probleme de politica externa ,ca ne lua incornoratu !

Si azi ,poooc! bomba pe care puteti s-o cititi aci ! Pai ,dle Lazaroiu eu inteleg ca va era foame , dar asa psiholog si sociolog cum va credeti, n-ati aflat ca minciuna are picioare scurte ? O dati si azi / ieri in balarii,pe contul personal de fbook,dar io nu va pap ”ironiile” ! Asa va banuiesc unii ,c-ati fi ironic in raspunsuri ,eu nu ! nu, pt ca prea apare din senin aceasta stire care-mi pute a altceva decat a batalie poolitica; adica ,atunci cand dvs erati mare sef la un important institut de sondare a opiniilor publice, dadeati la schimb informatii ( sondaje) confidentiale in contra partida cu ce? Nu pe bani,ca aia au miros si le iau cainii urma si-apoi intre prieteni nu se dau bani ,ci investeati viitorul cu bombite care puteau face praf si pulbere persoane , sau din contra se puteau transforma in averi sau unelte de santaj. Erati in aceeasi barca cu Bombo,cu tanarul Ponta? Aveti, dupa cum ziceti, si-acu bombite de pe la toate partidele de v-ati permis infiintarea unuia nou? Am auzit, nu stiu sigur, c-ati fi un om bogat !!! stiti ca vi se spunea si mama Omida de la Cotroceni? V-a imbogatit intr-asa hal psd-ul micului curajos de-acu, incat sa preziceti din ce in ce mai des aberatia unei a doua coalitii intre social democrati si mai ”noii” liberali-democrati cum ii boteaza cu ironie, adevarata, de data asta ,pontescul dvs prieten? nu stiu,intreb asa ,cam degeaba ,pt ca dvs m-ati facut sa mi se ia si de ultima speranta ce-o aveam : ca se poate intampla ceva bun si in Romania . De-alde indivizi ca dvs,personaje cinice distribuite in roluri pt a face oamenii simpli sa -si caste gura si sa va pape giumbushlucurile statale suntem satui, dle Lazaroiu,mai ales acum in prag de Sfintele Sarbatori!

6 comentarii:

  1. despre lazaroiu am avut incredere pana l-am vazut cum se comporta la ministerul muncii

    RăspundețiȘtergere
  2. @buzuc marius,merci de vizita si comentariu,nu am decat sa ma bucur ca nu sunt sigura :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. :))))) @Hantzy !!!!
    Sunt bolnava, coapta!!!!! Ce-i cu tine? Am citit ceva-ceva,sper ca numai timpul sta in calea comentariilor tale !S-auzim numai de bine !

    RăspundețiȘtergere
  4. Hantzy,vreau sa-ti mai zpun, ca postarea ta ”O lume de-andoaselea” a avut mare succes! Merci!

    RăspundețiȘtergere
  5. Numai timpul, intr-adevar: suntem prinsi, la final de an, de urgenta unor contracte si necesitatea de a livra inca in acest an. asa ca, gratie sistemului exploatator la consolidarea caruia ostenim, suntem nevoiti sa facem ore suplimentare. Sunt si cate 14 ore la servici zilnic. E drept, pentru disponibilitatile pe care le manifestam, managementul ne ofera pranzul gratis si, aproape zilnic, scurte programe de recreere cu colindatori sau filmulete de 20-30 minute.
    Suntem insa obligati ca in pauza sa parasim PC-ul. Chiar acum eu contravin acestui "decret".
    :-)

    RăspundețiȘtergere