miercuri, 25 noiembrie 2009

Preluare din presa.nu

http://presa.nu/politica-interna/traian-basescu-i-a-oferit-un-interviu-lui-andrei-gheorghe-pentrEXCLUSIV: Traian Băsescu i-a oferit un interviu lui Andrei Gheorghe, pentru presa.nu
Postat la 22 Noiembrie 2009 in Politică internă



Traian Băsescu a discutat, la sediul de campanie, cu Andrei Gheorghe, într-un interviu live pentru presa.nu. Băsescu a criticat confruntarea în trei de vineri seară, a vorbit despre respectul pe care i-l poartă lui George W. Bush, care a ajutat în repetate rânduri România şi a fost de părere că percepţia României de ţară coruptă vine din faptul că românii aduc în discuţie foarte des acest subiect. ACTUALIZARE: Puteţi viziona înregistrarea interviului aici.

Untitled from presa nu on Vimeo.


Interviul a avut loc sâmbătă, la prânz. Citate (aproximative) din Traian Băsescu:
Libertatea de expresie trebuie dublată de responsabilitate asumată
Am ştiut că a decedat soţia lui Antonescu, dar n-am ştiut în ce condiţii
[Confruntarea de vineri] a fost foarte prost organizată. Nici presa n-a avut show-ul de care a avut nevoie, nici electoratul n-a avut parte de informaţii şi argumente. Nici unii, nici alţii nu au primit ce aşteptau de la această emisiune - o confruntare pe punctele de vedere. Au fost doar nişte enunţuri.
[Confruntarea de vineri] nu era războiul meu. Era războiul pentru locul al II-lea.
România s-a schimbat. Aş putea spune că din punctul ăsta de vedere sunt mulţumit.
Trebuie să valorificăm intrarea în UE - şi nu mă refer numai la oamenii politici. Degeaba le reproşăm numai lor că nu o valorifică.
Îl respect enorm pe Bush. A ţinut atât de mult la România... de câte ori i-am solicitat sprijinul, a fost "da".
Conferinţa de la Neptun a fost dorinţa lui Bush, era raportul lui de obiectiv îndeplinit.
Substanţa şi deciziile strategice pentru evoluţia NATO s-au luat la Bucureşti.
După 5 ani de mandat, mă bucur că România e mai departe decât era în 2004. Referitor la prezent, mă bucur că se vede ieşirea din criză.
Mă bucur că ne-am dovedit rezistenţi la criză. În alte ţări, şomajul e mai mare decât în România, noi suntem pe locul 21 din 27.
Ştii din ce vine indicatorul "cea mai coruptă ţară"? Corupţia era legată de marile privatizări, în trecut, dar în mandatul meu nu a fost aşa. Poţi să-mi spui privatizarea pusă sub semnul întrebării în ultima vreme? Acum, mă uit la televizor şi văd că se vorbeşte de corupţie. Există o percepţie puternică a corupţiei, care vine din viaţa de zi cu zi. Şi mai vine din declaraţiile de avere ale oamenilor politici. Pe oricine întrebi, vei auzi: "Da, cutare e corupt", doar fiindcă e om politic, fiindcă e preşedinte. Am ajuns să folosim şi când trebuie, şi când nu trebuie această expresie blestemată, "corupţie".

Presa.nu prezintă scuze utilizatorilor site-ului, pentru momentele în care transmisia live nu a funcţionat. Soluţia de streaming a fost oferită de staff-ul de campanie al preşedintelui în funcţie.
Presa.nu a mai adresat solicitări de interviu înaintea turului I lui Mircea Geoană şi Crin Antonescu. Mircea Geoană a acceptat invitaţia, dar nu i-a dat curs până acum, iar Crin Antonescu a refuzat-o.u-presa.nu-53.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu