joi, 5 noiembrie 2009

Maimute (ne)inteligente


Pt.Adrian.
Parafrazind dictonul maimutelor inteligente,voi astia din gasca “jos basescu” ,vedeti,auziti si vorbiti .Dar nu intelegeti, precum inteligentele animale.
Imi pare rau,si-mi cer scuze ,dar sa fii asa de obtuz si sa nu-ti aduci aminte ca reformarea statului este singura fiara cu care se lupta Base de 5 ani incoace,iar folosirea referendumurilor a fost singura lui parghie in hatisul de interese moguliene? Mi se pere de neacceptat din partea ta.
Tu chiar nu vezi si nu auzi ca Basescu are viziune pe termen lung?Cu cine sa tin eu,cu niste Xerox-sisti care, cum casca Base gura si emite o idee,hop si ei ?
Iti convine cum a iesit ideea lui Base pt alegeri parlamentare in 2 tururi,iar copiatorii sefi au scos-o cum au vrut-o ei?
Si mai am multe exemple ,dar mi-ar trebui mult spatiu ,abuzand astfel de bunavointa lui Alex.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu