vineri, 20 noiembrie 2009

Raspuns la"amintiri despre un viitor cu M.Geoana"

comentariul meu pe blogul

http://alexandrumitache.wordpress.com/2009/11/19/amintiri-despre-un-viitor-cu-mircea-geoana/#comment-678


Am vazut si eu intalnirea ,ca de confruntare nu putem vb, intre Crin si Mircica.Prin legatura care-ai facut-o intre aceasta cu cel putin alte doua, petrecute in istoria recenta a politicii romanesti ,stau si ma gandesc ,cu teama si fara pic de speranta ,la caracterul dual pe care-l avem ,noi romanii.N-as vrea sa intru in aceasta categorie,dar memoria poate sa-mi joace feste ,de aceea ma includ ,cu rusine.
Ti-am mai povestit intr-una din postarile mele ,ca detest lipsa de curaj a politicienilor ,sau/si ascunderea sub fustitele pe care le poarta.Si-mi aduc aminte ca in 2000,Petre Roman candidat din partea pd, alegandu-se cu un scor de toata jena la prezidentiale, s-a retras din partid,ca i se luase jucaria.Si ce face? Isi infiinteaza un partid de garsoniera,cu care se duce ,pres, gudurandu-se pe langa cine altul decat pe langa Iliescu,cel inlaturat vremelnic din psd.Si i-a dat cu flit Iliescu,dupa ce-a maturat putin cu el pe centura politicii,cum a facut-o si cu mme Sandru.Deci ce vreau sa spun? Ca ,dupa ce si-a luat oprobiul PDului n-a stiut altceva decat sa se arunce in bratele lui Iliescu.Atunci am inteles de ce l-au zburat din PD
Il vad acum pe Mircica,care nu-i nici macar motanu'Rodicai Ojog Brasoveanu,ca sta in bratele tatucului(ca fara el n-ar face de 10%),toarce si apeleaza in disperare de cauza ,la de-alde cocalari si ghertoi de tip jiji sau vadimi.E vai mama lui.Asa vine vorba,ca n-am nimic cu femeia.
Si-l observ si pe Crinut,care ,cu simulacrul de curaj afisat se face ca-l infunta pe geonel si clica lui, nu ca sa castige alegerile ,ci sa-l elimine pe Basescu,ca asta-i mai tare-n clanta decat el,ca in alt sens ,nu prea are motive de care sa fie
constient.Pai, de unde aceasta dorinta a lui?
I se trage de la alt Nas,al lui,al lui geoana,al lui p roman,care invarte multe afaceri dubioase ce n-au nici o sansa sa scape nepedepsite de justitie.L-ati auzit in aceasta campanie,pe Crinut, legandu-se de iliescu? eu nu!
Poate ma-ntrebi,de ce dracu ma tot iau eu de acest Ilici romanesc,ca el nu candideaza.El este blestemul acestui neam,este mai nociv decat orice otrava deversata intr-un rau,este fiara care a sfasiat aceasta tara ,iar ce i-a mai ramas de la marele ospat din dec-ian 89,a lasat ramasite si pt corbii asa zisei democratii.La ce s-o fi referit Brucan atunci cand vb de cei 20 ani?Credea ca noi vom uita in acest rastimp ce au patit parintii si noi,cei mai varstnici in regimul pe care l-a slujit,ca uitam de talpa ruseasca ce ne-a strivit pt muuuult timp de-aici incolo?
Si ,uite-asa,acest popor dual nu va avea parte ,in amintirea lui despre viitor, decat de depravare si minciuna.De geoana nici nu tin cont.Daca nu castiga,e dus.
Imi doresc din suflet sa iasa Basescu,care are viziune strategica,mandrie si curaj,care are habar de politica globala si europeana,care are sentimente si slabiciuni,care uneori depaseste limitele admise, de buna crestere ;dar sa ia aminte de la mine,ca astia,care n-au nimic sfant in ei,il vor manca de viu ,pt ca ei sunt vanduti de mult , li se cere acum tainul si nu se vor da inapoi de la nimic, ca sa-l elimine.In orice fel.
Imi doresc in aceasta seara sa fie brillant,sa n-aiba trac indiferent de unde vine glontul.
Ca un patriot adevarat ,cred ca stie ca pt Patrie se moare o singura data.
Succes ,Base !Nici nu stii cate sperante se indreapta spre tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu