luni, 7 decembrie 2009

Marii actori ai IREALITATII

"Rep: Ce şanse ar avea un tânăr să facă bani în România în momentul de faţă? SOV: Să facă bani cinstit în Ro­mâ­nia?
Rep: Da.SOV: Absolut niciuna.
Rep: Şi necinstit?SOV: O grămadă.
Prima criză şi singura criză autentică românească este criza morală. Ea le generează pe toate celelalte.
Bucuraţi-vă şi rugaţi-vă lui Dum­nezeu să nu fiu eu preşedintele României. Bucuraţi-vă că nu sunt şi rugaţi-vă la Dumnezeu să nu ajung. Să nu ajungă vreodată unul ca mine preşedintele României.Rep: De ce?SOV: Urăsc beţivii şi proştii. Un tip care urăşte, care are capacitatea de a urî aşa cum îi urăsc eu pe beţivi şi pe proşti, n‑are voie să ajungă să aibă puterea unui preşedinte.
Mie nu-mi plac afacerile.
Rep: Atunci de ce le faceţi?SOV: De foame. Am intrat în business de foame, dar mie nu-mi place bu­si­nessul. Sărăcia m-a aruncat în business. Nu este dimensiunea mea naturală.
La 54 de ani, numai proştii sunt fericiţi. Fericit eşti la 18, la 20, la 30. La anii mei, nu mai eşti fericit.
Rep: Aţi făcut vreodată o faptă bună? SOV: Eu comit doar fapte necesare, nu fapte bune. Din acest punct de vedere, mă puteţi eticheta drept amoral."



Acesta este un fragment din interviul pe care l-a dat Sorin Ovidiu Vantu in revista Capital



Alta declaratie naucitoare ,a lui Mircea Geoana :"Eu sunt Presedintele Romaniei"



De acea cred ca acesti doi idioti notorii s-au intalnit,s-au placut si au devenit prieteni ,in lumea irealitatii ,a zonelor intunecate ale spiritului uman.


Sunt consternata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu