sâmbătă, 17 aprilie 2010

Autenticitate sau xerox-ism ?

Autenticitate sau xerox-ism ?
By monyf51 a fost al treilea meu post ,interesul "prietenilor" scazand ,fatis.In urma unui incident cu schimburi lingvistice m-am hotarat instantaneu sa revin in lumea mea.


Unul din lucrurile la care te astepti cel mai putin sa gasesti la mine este romantismul.Dar nu acela pe care unii il inteleg ca o stare de visare sau melancolie bolnavicioasa ci acel romantism creator de stari emotionale benefice si constructive.Sunt convinsa ca romantismul meu se inscrie in placerea de a ma impotrivi rigorilor, a ordinii impuse de cutume, iesind de multe ori din conventionalul inconjurator. Mi-am exprimat deseori sentimentele direct,fara ocolisuri nu stiu daca as gasi la mine prea multa originalitate,ca daca s-ar fi intamplat sa fie asa eram demult artista.Libertatea am gasit-o ca un mijloc esential in exprimarea sentimentelor, folosindu-ma de o totala sinceritate pentru a o savura din plin. Nu am fost pe placul multora,tocmai pentru spontenaitatea replicelor mele,dezvelite de conventionalul inconjurator si daunator ,dar am cautat totdeauna compania oamenilor tocmai pt descoperirea universurilor in care se misca ei si placerea de a le zgandari ,de a le perturba platitudinile.Fiecare-si deseneaza singur romantismul,nu cred ca este o formula clara a lui,dar deseori in “reveriile”-mi destul de materiale ,nu ma vad decat in prezenta a cel putin unui partener de conversatie.Intamplarile din viata mea si bune si rele le-am depozitat exact ca tablourile ,intr-o pinacoteca,din care scot din cand in cand cate unul ,pentru a privi tusa si culoarea pe care am pus-o momentului respectiv.Fara sa fiu lipsita de modestie si in ciuda a ceea ce gandesc ,probabil, altii despre mine,filosofia existentiala pe care mi-am faurit-o pe propriile-mi dogme m-a invatat sa fiu ,mai mereu ,multumita de mine.


stelyionescu spune:

16 aprilie 2010 la 6:17 PM Autentifică-te pentru a răspunde
Salve,moni !
Imi place f.mult raspunsul .Am fost putin ingrijorata de modul cum ai sa interpretezi interventia mea.. Ai dreptate ,nu putem “consona”in totalitate ,chiar si clone de am fi Si,da..nu m-am indoit pina acum de zestrea ta ,de altfel ,remarcata de mine inca de la inceput..
Ramiia asa cum esti,draga mea moni ! Relatia noastra din virtualitate trebuie sa ramina nealterata de astfel de chichite de interpretare ..

monyf51 spune:

16 aprilie 2010 la 1:55 PM Autentifică-te pentru a răspunde
Stely,
Consonanta cum o denumesti tu,nu are de suferit deloc dpmdv.Asta pt ca eu imi respect dogmele mele si nu cele impuse de altii.Parca asa am zis. Cum si tu ai principii dupa care te misti.Suntem cam tandea pe mandea, cu alte cuvinte.
Eu ma si bucur ca suntem in divergenta,ca daca-am fi fost “clone”ar fi fost f.trist mey
Sper ca nu te-ai indoit niciodata de sinceritatea,flexibilitatea,libertatea, toleranta si increderea cu care am venit si eu ,ca zestre,in prietenia noastra
Romantismul mi-l asum in cele scrise de mine,ca si stare ;am explicat insa, ca se bazeaza pe desenul,sau amprenta mea ,emotionalul fiind parte a romantismului meucum si rationalul,atata timp cat ma simt departe de a “papa ” cam tot ce zboara.
De aceea am zis ca sunt multumita de mine in relatia mea cu mine si cu oamenii .

stelyionescu spune:

15 aprilie 2010 la 10:40 PM Autentifică-te pentru a răspunde
Monica,
daca este adevarat ceea ce spui , inseamna ca eu nu te cunosc asa cum am crezut !?

…Fara sa fiu lipsita de modestie si in ciuda a ceea ce gandesc ,probabil, altii despre mine,filosofia existentiala pe care mi-am faurit-o pe propriile-mi "dogme" m-a invatat sa fiu ,mai mereu ,multumita de mine
Cred ca povestea cu consonanta a fost o mica iluzie!?
In primul rind eu nu am fost mai mereu multumita de mine ..
Doamne ,cit de multe am sa-mi reprosez!! Cit despre dogme ,m-am ferit de ele .. Intotdeauna m-am ghidat dupa principii , ca spre ex.: neingradirea libertatilor , de orice natura ;toleranta ,increderea in oameni ,flexibilitatea in gindire ,au constituit de asemenea repere de viata ptru mine ..
Dar ,desi pare ca suntem putin in divergenta ,nici nu se pune problema sa nu te consider in continuare cea mai buna prietena a mea din “hyperspa..”

neamtu tiganu spune:

15 aprilie 2010 la 6:53 PM Autentifică-te pentru a răspunde
A gasi un echilibru intre emotional si rational e extrem de greu.
Tu insa, esti complet emotionala, chiar daca zici ca n-ai fi romantica, de altfel tipic femeiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu