sâmbătă, 17 aprilie 2010

Salutare Lume !

A fost blogul meu,pe o alta platforma,pe care l-am sters ,ca pe o adresa de flotant.Imi pare bine,ca am ajuns acasa,unde chiar daca sunt singura ma simt comfortabil.
Am sa va arat si commenturile,mare parte din ele conjuncturale .Nu am rezonat sau "consonat" dacat cu putina lume.Chiar f putina.



Salutare Lume !
By monyf51
Mi-am facut blog.Hi,hi,hi!!!!!

Asta ,datorita AVP -Viorel Padina, poet care ne-a cam obligat sa ne facem cont in :roll: si…din greseala-n greseala ,pana-n victoria finala-blog :oops:

V-astept si pe la mine ,chit ca n-o sa prea am timp de voi.Hai,pa !

Acest articol a fost scris pe 11 aprilie 2010 la 10:28 AM şi este înscris în Salutare lume !. Poti urmari orice raspuns la aceste articole prin intretinere RSS 2.0. You can leave a response, or trackback from your own site.

25 Răspunsuri la “Salutare Lume !” r r
goldmundr spune:

13 aprilie 2010 la 10:49 AM | Autentifică-te pentru a răspunde
http://www.youtube.com/watch?v=svR3iXKTJvc&feature=related
Buna,Monica.
Acum ne intalnim pe bloguri,inainte ne intalneam la un cafe frappe,sau la un cei ca sa dansam si in fata unei librarii ca sa prindem o aparitie noua.
Ce s-au schimbat timpurile.(fiul meu isi comanda toate cartile in Amazon-internet!)
Adresa de mai sus cuprinde un titlu pe care l-am ascultat in anul 1972….Era un single pe un plastic de o culoare aparte(nu negru,ca de obicei)si avea miros de guma de mestecat!-probabil ca mirosea a “vest”,pe care l-am ascultat impreuna cu prietenii toata vara aceea.Nu visam atunci sa-i vad vreodata in concert….
Ma bucur ca ti-ai facut blog,insula ta,pe care te poti retrage.
Mult succes!
PS
Acum am ceva timp -am atest medical inca cateva zile,dupa care s-a dus cu “dolce far niente”
Sa auzim numai de bine

goldmundr spune:

13 aprilie 2010 la 9:44 AM | Autentifică-te pentru a răspunde
Monica,ai facut pasul pe Luna cu acest blog….
Cum e?Am auzit ca e obositor,dar sper sa te bucuri de anturajul tau,de insula ta pe care te poti retrage….(inainte ne intalneam la un “cafe-prappe”cu prietenii,la un “ceai”sa dansam,in fata librariei,sa prindem o noua aparitie-ce s-au schimbat timpurile!)
Parafrazandu-l pe Nietzsche,iti urez sa privesti varful muntelui destul,atunci si varful muntelui va emana din tine…..

monyf51 spune:

13 aprilie 2010 la 11:42 AM
GoldMund ,
este greu ca orice munca pe care n-o stii s-o faci sau n-ai indemanare.Asta in ceea ce priveste tehnica.Dar sunt sigura ca voi razbi cu asta.Ma gandeam deseori ca nci lopata n-o poate tine in mana oricine
Cel mai greu este cu scrisul,care nu-mi e l’ indemana,ca daca ar fi asa ar exista mult mai multi scriitori si un nr imfim de cititori si admiratori.A fost o provocare din partea lui AVP si pt ca tehnica e si ea o treaba serioasa ne-a facut si pe mine si pe Stely sa cadem in pacat(greseala) si ne pomeniram cu un copil de fiecare, de care este greu sa ai grija grija,ca si-n real.Plus ca-ti trebuie timp,pe care altfel l-ai fi petrecut cu prietenii .Sa vedem GoldMund,sa vedem ! Timpul le va rezolva ,pe toate.
Multumesc pt vizita si fiti sigur ca veti fi un oaspete de seama al meu si aici si in real! Va imbratisez romaneste ,prietene.

tatonul.aa spune:

11 aprilie 2010 la 8:59 PM | Autentifică-te pentru a răspunde
@Monica,
Îmi pare rău că am păstrat tăcerea până acum. Nu sunt deloc în formă. Probabil nici nu voi mai putea fi.

Mult succes în cele ce vor urma pe blogul pe care l-ai deschis la sugestia Maestrului. Un Maestru care dă şi sfaturi bune.

aa, ariciosul

monyf51 spune:

12 aprilie 2010 la 7:29 AM
Tatonul aa,multumesc pt comment,dar ma ingrijoreaza starea dvs.Va stiu dle aa de muuuulta vreme,dar erati un pontos chitros ,dar frumos,asemuit mai mereu cu Toma Caragiu.Sa stiti ca si pe mine si pe sotul meu,ne cam doare peste tot,dar nu ne lasam doborati de boala si mergem mai departe.Va doresc dvs si familiei numai bine iar primavara asta capricioasa sa va aduca cat mai putine neajunsuri.Mai vorbim !

neamtu tiganu spune:

11 aprilie 2010 la 8:41 PM | Autentifică-te pentru a răspunde
Bunica
de Ştefan Octavian Iosif

Cu părul nins, cu ochii mici
Şi calzi de duioşie,
Aieve parc-o văd aici
Icoana firavei bunici
Din frageda-mi pruncie.

Torcea, torcea, fus după fus,
Din zori şi până-n seară;
Cu furca-n brâu, cu gândul dus,
Era frumoasă de nespus
În portu-i de la ţară…

Căta la noi aşa de blând,
Senină şi tăcută;
Doar suspina din când în când
La amintirea vreunui gând
Din viaţa ei trecută.

De câte ori priveam la ea,
Cu dor mi-aduc aminte
Sfiala ce mă cuprindea,
Asemuind-o-n mintea mea
Duminicii preasfinte…

monyf51 spune:

12 aprilie 2010 la 7:11 AM
NT,
Sa inteleg ca ti-ai cerut scuze?merci de poezie ,dar pe o doamna ,indiferent de varsta o cam ia depresia la o asa lacrimogeno-declaratie.Mai demult,sub semnul anonimatului ,eu ti-am trimis o poezie de Pablo Neruda parca ,nu mai stiu .

AVP spune:

11 aprilie 2010 la 6:17 PM | Autentifică-te pentru a răspunde
Uite cum se face: in timp ce esti logat (sau autentificat), mergeti pe blogul WordPress.com pe care vreti sa-l bagati in blogroll, iar pe uram pe bara de sus a Panoului vostru de control, la rubrica Blog Info (Informatii despre blog), pe care o deschideti tinand degetelu mouselui pe butonasu de-acolo si, in fine, faceti clic pe optiunea “Add to blogroll” (Adauga la blogroll).

Succes !

ps.Daca vreti sa schimbati limba interfetei (din engleza in romana, sau invers), vedeti ca pe bara de unelte din stanga exista casutza “Users” (Utilizatori), inlautrul careia apasati pe optiunea “Personal settings” si dupa ce ajungeti in aceasta pagina mergeti la Interface language (limba interfetei) si alegeti de-acolo engleza sau romana, dupa cum preferati. Paa… Vedeti ca nu mi-e frica de concurentza voastra ?

stelyionescu spune:

11 aprilie 2010 la 5:42 PM | Autentifică-te pentru a răspunde
moni,
vad ca ai blogroll ..cum l-ai scris?

monyf51 spune:

11 aprilie 2010 la 6:02 PM
Yessss!!!!
Am reusit singura

stelyionescu spune:

11 aprilie 2010 la 4:47 PM | Autentifică-te pentru a răspunde
Deci n-ai reusit sa-l treci pe maestrul AVP in blogroll ..Ce bineee ! Ca ramineam de caruta ! Asa ne spune la amindoua odata ..Fii atenta ..Ce drac de topic sa fac eu, mai fata !Las’ ca vad eu miine ..
Te pup si paa ! pe miine !

monyf51 spune:

11 aprilie 2010 la 5:41 PM
Pai sa ne chemam vecinii si prietenii Ca poate ne scot….
Ma bucur pt tine ca …esti in competitie…cu mine
Eu ma bucur c-ai reusit si ca este asa frumos.Si poate-mi zici si mie cum te trec pe tine in Blogrollul meu,prietena mea !

monyf51 spune:

11 aprilie 2010 la 3:04 PM | Autentifică-te pentru a răspunde
Mai vb cu siguranta,pt ca la fel de important ,prietene ,esti si tu pt noi.Bineinteles ca si Doamna ta ,pe care-o sarut si-i doresc sanatate cu carul.
Daca ne-ai zice si cu ce se mananca blogrollul asta si cum se pune, ce bpustiu de bine mi-ai face, ca d’aseara am vrut sa te pun fara vreo pretentie,alooo…
Dar, mai bine …lasa …ca tot descopar io pana la urma .Numa’sa nu crezi ca ma dau tzantzose si d’aia nu te trec

AVP spune:

11 aprilie 2010 la 2:22 PM | Autentifică-te pentru a răspunde
Vezi ca te-am trecut in my Blogroll, ca si pe Stely E prima data cand trec pe cineva in my Blogroll inainte de a ma trece el pe mine, aloo…

Asta ca sa v-arat cat de importante sunteti pt mine…

Hai ca poate mai vbim.

monyf51 spune:

11 aprilie 2010 la 3:16 PM
Mai vb cu siguranta,pt ca la fel de important ,prietene ,esti si tu pt noi.Bineinteles ca si Doamna ta ,pe care-o sarut si-i doresc sanatate cu carul.
Daca ne-ai zice si cu ce se mananca blogrollul asta si cum se pune, ce pustiu de bine mi-ai face, ca d’aseara am vrut sa te pun fara vreo pretentie
Dar, mai bine …lasa …ca tot descopar io pana la urma .Numa’sa nu crezi ca ma dau tzantzose si d’aia nu te trec

monyf51 spune:

11 aprilie 2010 la 6:07 PM
AVP,
Sa fiti mandru de mine ! Este asa cum ati zis,sunt dasteapta foc,manca-m-ar mama
Sunteti primul pe blogrollul meu !

AVP spune:

11 aprilie 2010 la 1:52 PM | Autentifică-te pentru a răspunde
Iti zic si tie Bine ai venit in Blogosfera, my Mony ! Sunt convins ca la cat de agera si pleena de curiozitate esti nu te vei lasa pana nu vei desface noua ta jucarie din toate shuruburile, apoi vei incerca sa le pui la loc, apoi vei fi enervata ca n-ai alti vizitatori decat pe vechii-ti pretini rh, nt, agaX si altii din aceeasi farina, plus dora cu zambetele si cu vorbele sale de circumstanta, plus, biensur, my Stely, ca sa-ti intoarca vizitele, dupa care, in fine, va veni si supalarea mai mult or mai putin voalata pe mandea, ca n-o sa te vizitez mai niciodata, nu de alta, dar pt ca io nu ma joc in hyperspatz, draga fata

Hai pa, succes in distractia ta !

monyf51 spune:

11 aprilie 2010 la 2:14 PM
AVP ,

Multam frumos .
Intr-adevar de azinoapte e o distractie,dar la cata distractie am avut parte la viata mea ,ma gandesc ca n-o sa ma tina mai mult de 3 zile,timp in care fii sigur ca nu te voi neglija.Nu am sperat nici macar la aceasta vizita ,d-apoi sa mai astept si altele? Stiind si intelagand de la-nceput ce munca “prestezi” ,te-am respectat si te voi respecta mereu.

Iti doresc si eu succes si multa sanatate ,prietene !

Thank you!

stelyionescu spune:

11 aprilie 2010 la 12:01 PM | Autentifică-te pentru a răspunde
Zi,asa !? Ii raspunsesi lui RH si mie ,ca fusei dragalasa cu tine,nu?
Bineee ..nu ma-i pupi raspuns ,decit pe blogul lui AVP . :roll :
Hai pa ..

monyf51 spune:

11 aprilie 2010 la 12:44 PM
My Stely,nu fi geloasa.Am vrut sa arat ca bunul simt functioneaza si in tabara care-i banuita ca nu poseda asa ceva.Si apoi,mey el este chiar primul care mi-a vizitat blogul

monyf51 spune:

11 aprilie 2010 la 11:28 AM | Autentifică-te pentru a răspunde
R.Humor
Uite ca la tine pot intra fara legitimatie
Esti nedreapta cu unul ca @NT !

Iti faci iluzii !! nu intri aici decat in conditiile mele.
Celalalt nu-l mai dau,pt ca n-ai avut nici macar rabdarea sa administrez(sau macar sa invat ceva ca zbaaang si mizeria )
NT,care se lauda ca e un om citit,sa nu stie sa vb decat cu nea…. .indif daca acela este o personalitate?
Pai si asta care sta sub mine si a fost sculer matriter nu mai vb cu nea.
Cu reeducare calma si prieteneasca ,poate sa ne obisnuim si noi sa ne schimbam comportamentul.Uite,io imi cer scuze ca v-am facut(elegant ) in toate felurile,voi sunteti?
Pana atunci sa auzim numai de bine.

monyf51 spune:

11 aprilie 2010 la 11:18 AM | Autentifică-te pentru a răspunde
La @Avp nu pot intra nici logat…
Inseamna ca a prins frica mea !
Pai cum altfel ,n’asha ?
Radu Humor

Radu H,atunci cand um om iti spune ce nu-i place ,nu dai buzna-n casa lui,asa, ca-ti place tie :lool:
Obisnuieste-te omule cu buna crestere .

monyf51 spune:

11 aprilie 2010 la 11:14 AM | Autentifică-te pentru a răspunde
Uite R Humor ,le-am recuperat Le dau pe acelea in care vb frumos:
Humor

Sa-ti traiasca al (aia) micu’ !
E tare scump(a) ….
Radu Humor

stelyionescu spune:

11 aprilie 2010 la 10:54 AM | Autentifică-te pentru a răspunde
salutaree moni!
pai,nu se putea sa nu consonam noi amindoua? Gresii eu ,gresisi si tu Doua vestale zurlii

monyf51 spune:

11 aprilie 2010 la 10:58 AM
Il stersai din greseala pe Humor pe care dorii sa-l pun,dar intai sa vb frumos ,nu ca la el la Cuca !Daca da dovada de bun simt ,dar nu extremist ,pupa daca nu,nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu