luni, 12 iulie 2010

"Eu nu am de gând să mă opresc pe ziua de azi"
















2 comentarii:

  1. moni,
    Asa cum ti-am promis am venit in lumea ta din XX-XXI ,lume pe care tu ti-ai construit-o in secret ,in liniste si cu f.mult bun gust. Pacat ca nu vrei sa-ti faci cunoscuta "lumea " ta.. Cred ca ar rivaliza cu cea a "Arcei" care,iata,a si fost napadita de trolli si "priculici" .Banuiesc ca asta este cauza ptru care o tii la secret.. Poate asta a si fost cauza ptru care nu m-am incumentat sa postez tot atit de mult ca pe alte bloguri comune ..Scuze ca nu mi-am facut timp.
    Acum insa m-am hotarit sa postez .Am doua motive : primul, este revelatia pe care am avut-o aseara ,cind am citit topicul despre bumbac ,pe care l-am primit prin mail ,dar care "zacea" in casuta de la "spam"impreuna cu toate minunatiile astea privitoare la "Turul Frantei"la ciclism..
    Marturisesc ca m-ai dat gata..
    Nici nu am cuvinte sa spun ce imi place mai mult.
    In primul rind imi place ca descopar la tine o mare pasiune ptru o competitie sportiva care nu are o asa popularitate ..Cel putin pe mine nu m-a atras. Sunt atrasa de "Cupa Devis" ,de raliuri sau de handbal si fotbal ..Dar ciclismul nu m-a atras ..Poate si din cauza ca noi nu avem traditie in acest gen de sport..
    Te admir deci pentru pasiunea ta.
    In al doilea rind te admir ptru modul cum ai urmarit si redat atit de frumos si amanuntit desfasurarea competitiei pe zile si etape;cum ti-ai urmarit favoritul si cum ti-ai descris emotiile si dorinta de a-l vedea cum se lupta sa cistige inca odata "tricoul galben" ,care aflu acum ca este trofeul cistigatorulu.
    Ai fost cu sufletul alaturi de Lance si ai suferit cind ai vazut ca a cazut ,apoi te-ai bucurat ca a recuperat ,dar te-ai intristat cind ai realizat ca s-ar putea sa nu mai cistige ,din motivele pe care tu le cunosti bine ..Stiu ca ai suferit cind ai vazut finisul ..Ai avut puterea sa afisezi fotografia cu favoritul tau care isi sterge lacrimile ..
    Monica ,ti-am adus un link despre favoritul tau ..Poate are sa-ti vina inima la loc cind vei afla ca nu va abandona definitiv competitiile viitoare .
    http://sport.hotnews.ro/stiri-alte_sporturi-7576692-video-lance-armstrong-finalul-visului-numit-turul-frantei.html
    p.s.
    Vazind cit de frumos ai descris desfasurararea competitiei ,dar si cit de minutios ,presarat cu imagini de vis din locurile pe unde a fost traseul,m-am gindit ca Goe a fost mic copil ptru modul cum a descris Campionatul Mondial,desi asa cum ai spus si tu si pe mine m-a impresionat felul cum a facut cronicile meciurilor..
    Monica, te felicit calduros(zau) ptru blogul tau in special ptru aceste topicuri..Lasa-ma te rog ,sa-l pun pe blogul lui AVP sau pune-l tu ..sau macar pe cel al lui Goe ..Eu vreau sa ma mindresc cu ce prietena am :"dasteapta "si pasionala. :oops:

    RăspundețiȘtergere
  2. Steli,
    Mutam fain pt aprecieri.
    Sper sa te fac si pe tine fanita(:) ) a Turului,competitia cea mai cunoscuta in lumea ciclismului.Tricoul galben este trofeul mult ravnit de multi daca nu de toti cei care iubesc acest sport.Chiar si eu imi doresc unul cu care sa ma afisez .... Ignorarea acestui frumos sport nu e caracteristica numai romanilor,ci si frantuzilor ,care (unii) habar nu au ca pe teritoriul patriei lor se desfasoara o asemenea competitie ,care aduce profituri extraordinare tarii,odata ce sute de mii de turisti vin special,chiar din Australia pt a vedea live competitia.Sa nu-ti mai vorbesc de americani :) care au auzit de Lance Armstrong ,poate interesati de fundatia "Livestrong" cea care ajuta material si psihologic pe cei atinsi de cancer.Asta este poate motivul principal pt care il admir pe Lance.Daca vrei sa te informezi ai pe blog posibilitatea sa o faci accesand livestrong pe bratara de-acum celebra a fundatiei.
    http://www.livestrong.com/article/154677-10-superfoods-to-look-younger/?
    Eu sunt membra a acestei fundatii si primesc informatii utile de la ei.
    In ceea ce priveste ciclismul ro. sa stii ca are o istorie la fel de lunga ca si a celui european .Chiar de pe la anii 1911 exista un "tur al Munteniei" desfasurat bineinteles la posibilitatile vremii.Citeste ce ti-am dat mai jos si ai sa te convingi ca nu numai arta si literatura(cultura in general) au fost si sunt ignorate pe plaiurile mioritice ,ci si sportul.Socrul meu a fost portarul echipei de hanbal al Ro la Olimpiada din '36,crezi ca stie sau intereseaza pe cineva acest lucru?
    http://www.frciclism.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=45
    Eu am o singura satisfactie majora ca si privitoare a acestui eveniment inca din anul 2000 cand,ca si tine,habar n-aveam cu ce se mananca acest sport :in timpul competitiei televizate integral de Eurosport am vazut multi tineri romani care folosesc bicicleta, ca mijloc de transport sau agrement si uita de confortul pe care ti-l ofera limuzinele spatioase .
    Te mai astept prin "lumea mea" !

    RăspundețiȘtergere