joi, 21 octombrie 2010

Boacana de trei parale


Foto insinuant .

Asta e valoarea grupului parlamentar PDL pe care-i sustin si-i votez din 93 incoace.M-am certat pt ei ,mi-am facut dusmani, prieteni de-o viata,dar nu ,asa ceva nici macar eu nu mai suport!.S-au umplut de penibil,dau explicatii puerile,ne considera si astia exact cum ne considera de-alde Sov cu al lui tanase scatiu' :

"Conteaza ce e dincolo de camera, ce se vede prin sticla de catre Grivei"

Pe vremuri ,o sinistra ne facea "viermi", acu' , idiotii astia ne cred catei ,pentru ca nu cred ca cei doi macisti s-au referit la altcineva ,decat la poolimea privitoare si votanta .Si ca aste doua patachine comunistoide si securiste si haislalti ,niste boi !

Suntem niste oi din conopida fiarta condusi de rosii strofocate si expirate.Asta e clar ! ma intreb,retoric,daca in "pachetu de legi" mirobolant era si o lege nebagata in zeama de prostii astia, care prevedea lansarea unei reachete nucleare, tot asa ar fi votat uninominalii lu'peste? Este clar ca trebuie imputinati si alesi la sange, dupa o campanie de 3-4 luni in care sa fie "perpeliti" la frigarea electoratului. Cine scapa,sa ocupe locu,cine nu sa se duca de unu singur la gunoi.

Mai citesc pe la diversi "orbi" sau " oligo" ca toata prostia asta ar fi un joc al fracturilor pdl-iste ,inaintea luptei / sau in scopul luptei pt putere in partid .
Bre,dar nu-i mai cred in stare de nici o inteligenta strategie,dupa asa o boacana de "trei parale" Mi-a ajuns.

Iete-te ,rade ciob de oala sparta ,bre !

2 comentarii:

  1. Da, Monica ! Romanii sunt o turma; n-o spun eu ca a spus-o deja Nicolae Iorga. Asa cum suntem- asa suntem si tratati. Azi pastori sunt PD-L-istii, ieri au fost pesedistii si maine... tot ei. Daca romanii n-ar avea intelectul pana la genunchiul broastei, daca n-ar fi o turma, atunci azi n-ar mai avea comunistii pe cine sa manipuleze intru distrugerea ordinii democratice. Uita-te la cei care ies in strada "spontan" sau nu... Care nu sunt javre trimise la "treaba" de catre pesedei, sigur habar n-au pe ce lume traiesc. Daca ii ducea capul vreun pic intelegeau mesajul ambasadorului SUA: orice guvern va fi, masurile de austeritate vor fi aceleasi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragos,
    tare mi-ar fi fost drag sa nu am parte de pastori prosti si in ograda mea. Pt ca explicatia, cum ca si capra vecinului a gresit si a adormit pe buza prapastiei, nu este tocmai ok.
    Sunt total dezamagita !Si dupa cum bine ai zis la tine,acest popor ingrasat in mod comunist cu utopii timp de 45de ani, n-are cum sa se dezbare de LENEA inoculata .Egalitarismul sadit atata vreme in noi,cand unii munceau pt ca aveau educatia muncii ,iar altii primeau fara sa miste un deget, pt ca asa cerea partidu',n-are cum sa se dezintegreze intr-o generatie.
    Va mai trece ceva timp pana ce tot"burta" ii va impinge pe oameni la munca si nu la cerseala.

    Multumesc de vizita !

    RăspundețiȘtergere