duminică, 24 octombrie 2010

O "doamna" cu blog ?

Prin viata fiecaruaia dintre noi se perinda, direct sau indirect, diversi oameni,care au sau nu influenta asupra noastra.Fiecare cu norocul lui,insa. Unii, chiar daca nu si-o doresc au parte numai de neghina si pleava ,rareori intamplandu-li-se o minune prin aparitia in sfera lor de existenta a vreunuia mai de soi,caruia insa poate sa i se para un sacrilegiu sa stea de vorba ,normal,cu fistecine, nefructificarea momentului fiind iminenta.Ce mai,niste ratari!

Cand m-am apucat sa-mi "ridic" incercarea asta a mea la rangul de blog nu m-am gandit ca armata de "destepti" si "eruditi" de prin blogosfera s-ar apleca sa citeasca macar 5 secunde "cacarezele" lasate de mine pe aiurea .5 secunde de atentie, intr-o existenta nu e mult, dar nici putin nu e,odata ce majoritatea dintre noi trecem apatici pe langa propria noastra viata , ca sa nu mai vorbim de cum trecem pe langa tot ce ne inconjoara.

Chiar de la prima pagina a acestei compuneri, careia eu i-am zis blog i-am avertizat cu propozitii simple pe eventualii cititorii, opriti voit sau intamplator, sa nu aiba pretentia vreunui talent de eseist eu asumandu-mi conditia de "semidoct" intr-ale literaturii si scrisului, dand si explicatiile pe care le-am gasit de bun simt in incercarea argumentarii cat mai logice a demersului meu.Am incercat sa raman un cvasianonim,chiar cu implorari, dar nu mi-a reusit,asa ca ironiile la adresa mea sunt nemeritate !

Intamplarea a facut sa aterizez, la vre-un an si ceva de la "debutul" meu in lumea anonimilor virtuali fara pretentii, pe un blog profesionist cu nume si prenume ,unde am fost acceptata cu mare entuziasm(la inceput) si de unde,din cand in cand mi se trimiteau semnale ca ceea ce scriu,nu este tocmai o blasfemie la adresa acestui tip de comunicare.Dar,ca exista si "daruri", au fost si( nu putine) persoane care au luat in deradere modul meu de a gandi/exprima - in acceptiunea lor modul adoptat de mine fiind lipsit de logica elementara,dar si de forma/stil, anodinele mele incercari considerate mai degraba copii nereusite si nerusinate ale scrierilor de autor.

Probabil ca sunt asociata deseori unui obiect lipsit de personalitate si spirit combatant- ceea ce nu prea e corect,odata ce nu pot face fata unui "atac" sub centura bunului simt si aleg sa ma retrag in carapacea mea anonima .Nu putine au fost situatiile, cand am raspuns ironiilor,sau incercarilor de a mi se baga pumnul in gura,asa cum am crezut eu de cuviinta, adica aici,la mine acasa .O bombaneala similara cu cea de-acu. Detest, nu din lipsa de personalitate ,ci din bun simt sa-mi arunc peste gard,otravurile care-mi inunda viscerele, ca fiecarui om normal. Nu am cantarit niciodata, cu propria-mi masura,oops!talentul,eruditia,valoarea cuiva care-mi este superior sau inferior,ci numai mi-am permis sa judec cu subiect si predicat caracterul lui si asta numai atunci cand, flagrantul lipsei lui de buna educatie era la indemana fiecarui cititor. Am admirat umorul si atunci cand acesta era la limita inferioara a permisibilitatii,dar mojiciile de mahala bloggeristica nu le pot digera,indiferent din ce parte ar veni ele.

De aceea ,dar si pt multe,multe altele care imi vin in minte, dar pe care nu merita sa le amintesc ma-ntreb ce-o insemna pt unii , cu pretentii , o "doamna" cu blog ?

4 comentarii:

  1. Ai inteles total gresit si de data asta. Poate ca ar trebui sa citesti cu atentie sau daca nu ma crezi pe mine ,intreaba -l pe AVP . Asa cum fac toti . Direct si la obiect .Nu cu reprosuri subtile si alambicate.
    Nu a avut de gind sa te jigneasca .Pun pariu ca habar nu are ca te-ai suparat .

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim,
    n-am nevoie sa-l intreb "direct" si nici nu cred ca "nu stie",ca TINTA era altcineva.Nu inteleg de ce duci mana la cap, daca nu te doare?
    Spre deosebire de tine,el cand citeste si intelege.TU ai grija, ca pleonasmele sa nu te-nghita de tot.Lasa-i pe oameni sa se desfasoare cum doresc ei si nu-i mai ghidona. Am fost pe intelesul tau?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am crezut sincer ca suferi ,altfel nu inteleg ce scrii aici :
    "Poate asa ma bagi in seama,mai stii "

    si ca ai asteptat alt raspuns decit acesta:

    AVP Says:
    20 octombrie 2010 la 14:45
    E-n regula… Cred tontusi ca Stely e mica copilitza pe langa tine, din moment ce numai de la calculatorul tau mi-au fost induse, de 3-4 ori pana acuma, asemenea tuse apasate… lol

    si vazind ca nu vine ai scris asta :
    monica Says:
    20 octombrie 2010 la 15:13
    AVP,
    Toata viaţa am fost ” umplută de respect”, atunci cînd am fost comparată , că nefiind dreac..un intelectual de marcă,eram numai “clonă” !!!
    Ce-aveau avatarurile/bolduitele cu prefectura, nu se va sti pana-n zilele noastre

    ...ceea ce m-a facut sa cred ca iti pui singura tarina in cap .De aceea ti-am spus sa te adresezi direct( celui in cauza) si la obiect, (nu alambicat).
    Dar nu mai este nevoie ,intrucit vad ca ai luat hotarirea sa treci peste acel "atac sub centura"!?..(cred ca asta m-a determinat sa-mi fie mila de tine)
    "Probabil ca sunt asociata deseori unui obiect lipsit de personalitate si spirit combatant- ceea ce nu prea e corect,odata ce nu pot face fata unui "atac" sub centura bunului simt si aleg sa ma retrag in carapacea mea anonima"

    Asadar, scopul mesajului meu a fost atins.Te-ai intors cumintica pe blog realizind ca nu ti-ai atins nici pe departe "tinta".
    Ar fi fost frumos sa scrii ceva "on topic".
    Chestia aceea este scrisa pe blogul lui D.Tudoran si cred ca ar fi adus-o AVP ,daca ar fi crezut cuviinta.

    RăspundețiȘtergere
  4. "Mica_copilita",
    Ai fost si ramai un troll notoriu, care se va lipi, "pe viata", ca marca de scrisoare.Si atat !Nu ti-a cerut nimeni parerea.Asa m-am convins cu cine am de-aface,anonimo!
    Foloseste-ti in continuare nenumaratele nick-uri, ca sa centrezi si sa dai cu capul tot tu,punand commenturi on topic,nu ca mine !Ai liber !
    Te crezi desteapta!

    RăspundețiȘtergere