vineri, 18 noiembrie 2011

Sunt ingrijorata !

Am constatat ,nu de azi sau de ieri ,ca facebook este un modul  unde diversitatea  are cote inimaginabile. Am incercat sa-mi creez o lista mica de "prieteni"  preocupati de aceleasi probleme ca si mine  si cu care as fi putut initia un dialog ; dupa cum bine stiti ,  constructia unei liste cum ti-ai dori-o ,nu e lucru simplu ,o data ca nu cunosti pe nimeni si doi ca, neavand experienta apesi butoane fara sa stii prea bine ce faci .

Asa ca printre cei dintai care mi-au "cerut" prietenia (ceea ce mi-a gadilat orgoliul de "ïncepator",de ce sa nu recunosc, odata ce i-am vazut lista :P imensa dpmdv ) ,o doamna care traieste,cum aveam sa constat,  numai pe fb,doamna evident marcata de o trauma,pt ca altfel nu-mi explic,apetenta ei catre  trairile si sentimentele altora - celebri de altfel , citatele scurte, scoase din contexte abundandu-i peretii .Nimic personal ! Toate referirile find facute la dragoste, iubire, zori albastri , seri si nopti sub aripa singuratatii. Marele "el" ocupandu-i gandurile 24 din 24. Toate acestea insotite de picturi ,trandafirasi ,fundite ,ingerasi si alte cele .

Acceptul meu fiind cu siguranta apreciat a aparut la catva timp pe chat , fara sa bata la usa si mi s-a destainuit dpdv sentimental,bazandu-se pe discretia mea,  a venit la catva timp drama datului afara din serviciu,dupa care cererea unui imprumut pt ca a constatat ea ce suflet mare am. La mine,cea mai ......din lista ei. Si daca sfaturile pe care i le-am dat au venit spontan ,cererea de bani mi-a pus semne de intrebare ,numai ca firul povestii siropoase avea si un dram de logica.Asa ca i-am trimis intr-un cont, o suma de bani,pt traiul care-i devenise insuportabil pana la sinucidere,spunea ea. Povestea  bine si gradual construita,  eu sensibila la suferinta oamenilor am hotarat deci,  ca nici n-o sa saracesc,nici n-o sa ma imbogatesc din asta.

A trecut vremea,iar doamna s-a dat la fund.In sensul ca aparea mai rar ceea ce m-a facut sa sper ca a incercat un mod de viata normal si dpdv emotional ,dar si material. Fata de mine,insa,nici un semn. Dupa o alta perioada vazind ca si-a reluat in forta activitatea,am indraznit s-o abordez si s-o intreb ,de viata :) era ca si inainte,ceea ce m-a facut sa banui ca ea uitase, de fapt, totul despre imprumut si atunci am intrebat-o,abrupt, fara jena :roll: daca si-a luat servici, mi-a zis ca nu! pur si simplu i-am cerut banii  si mi-a promis, ca dupa angajare :P ,voi fi prima careia ii va returna  .Logic,nu eram singura naiva :))))

Si a urmat o alta pauza,pana mai acu'doua saptamani, cand mi-a impus sa-i citesc si sa-i dau like unor postari(tot citate celebre) ,iar la refuzul meu tacit a ripostat reprosandu-mi violent inactivitatea like'aiuritoare in ceea ce-o priveste. Nu am vrut s-o sterg din lista pt ca am rabdare  sa vad pana unde merge :D Acum insa ,a disparut total din peisaj  si sunt ingrijorata. Nu pt bani,mi-am luat gandul de la ei, ci pt viata ei . Sarbatorile aduc mari drame in randul sinucigasilor :)) Are, totusi, 3755 prieteni , putin respect  si ingrijorare se impune, nu, pt cea care - si spune pe fb Ciobanu Camelia Gabriela ?

ps: tineti cont de data postarii de pe blog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu